#Chatbots reprezintă unul dintre cele mai fierbinți subiecte din domeniul tehnologiei în momentul de față. Practic este una din cele mai bune modalitățile ce ajută la îmbunătățirea experienței oaspeților dar și la viitorul marketingului! Ce este tehnologia chatbots și de ce viitorul este atât de luminos când vorbim de afaceri? Dacă există un lucru pe care toți proprietarii de afaceri trebuie să îl accepte, este acela că trebuie să se apropie cât mai mult de clienți. În cazul în care clienții dvs. sunt bărbați ce iubesc sportul, cu siguranță urmăresc programe de genul: Telekom Sport, Eurosport, deci dvs. nu le puteți face publicitate pe Travel Channel sau TLC, nu-i așa? Bineînțeles că nu!
Pe scurt, acesta este motivul pentru care Messenger Marketing va deveni cu siguranță cel mai mare canal de marketing din lume în următorii 5-7 ani. Ne îndepărtăm de e-mailuri, SMS-uri și apeluri telefonice din ce în ce mai mult, folosind aplicații de tip Messenger, cum ar fi: Facebook Messenger, iMessage și WhatsApp, pentru a păstra legătura cu prietenii, familia și chiar cu partenerii de afaceri. Fiind cel mai rapid, simplu și convenabil mod de a ajunge la cineva. În acest caz, nu trebuie să ne mai uimească faptul că Facebook Messenger Marketing a ajuns să fie cel mai interesant canal de marketing.Priviți cum aplicațiile de messaging depășesc rețelele sociale, din punct de vedere al utilizatorilor activi lunar:
Frumusețea marketingului Messenger este că poți să faci toate lucrurile ce ești obișnuit să le faci în campaniile tale de marketing, doar că totul este mult mai ușor și mai eficient. Când cineva vă trimite un mesaj, acesta va fi adăugat automat în lista dvs. de abonați prin tehnologia #Chatbots. De acolo puteți să le trimiteți conținut, să le vindeți produse, să le solicitați un feedback și multe altele. Nu uitați că acum totul se învârte în cadrul aplicației de messenger. Abilitatea de a adăuga butoane call-to-action în messenger, vă oferă libertatea de a personaliza campania de marketing pentru orice afacere. De asemenea, puteți utiliza tehnologia Chatbots pentru a vă segmenta vizitatorii și pentru a afla care sunt interesele acestora, ca mai târziu să le puteți prezenta recomandări relevante și să le personalizați serviciile pe care le oferiți. Desigur, puteți deja să faceți toate acestea prin e-mail. Dar e-mail-ul este o modalitate de exprimare rece și impersonală. Chiar și cele mai bune departamente de marketing de e-mail din lume au o rată de deschidere sub 30%. Mesajele de pe Facebook le oferă clienților dvs. interacțiuni personale, one-to-one chat pe care aceștia le doresc, ce au o rată de deschise în momentul de față de 85%. Iar dacă aceștia au o întrebare, tot ce trebuie să facă, este să răspundă la mesajul dvs. Tehnologia de marketing CHATBOTS, vine în întâmpinarea dvs. cu toate automatizările ideale, într-un mod privat și personal. În consecință, tehnologia vă ajută să dezvoltați o relație mai profundă cu clienții.