Google, Airbnb și evoluția rețelei de distribuție

Airbnb și Google au făcut anunțuri notabile în prima săptămână a lunii februarie. Airbnb a anunțat că lansează platforma de distribuție hotelieră, Google lansând actualizări pentru a extinde și simplifica rezervarea online directă.
Ambele mișcări indică evoluția rețelei de distribuție, creând noi provocări pentru OTA și opțiuni suplimentare pentru hoteluri și alți furnizori de cazare.
Google a confirmat că se va concentra în continuare pe experiența utilizatorilor, iar Gino Engels, co-fondator și revenue management provider OTA Insight – Google spune că ar putea oferi un avantaj în atragerea călătorilor care utilizează OTA.
“Dacă Google oferă o experiență mai bună călătorilor, există șansa ca hotelurile să se răzgândească cu privire la dependența de OTA“, a spus Gino Engels.
Google se concentrează pe interfața sa mobilă, adăugând o nouă bară de navigare pe un singur ecran cu funcționalitate simplă și rapidă. Engels declară că este o mișcare inteligentă deoarece interfața mobilă devine mai populară pentru planificarea călătoriilor, în special în rândul categoriei millennials, și cu siguranță va crește numărul rezervărilor.
Engels declară că se așteaptă ca Google să mențină relația de parteneriat cu OTA-urile, care pompează miliarde de dolari în publicitate pentru platforma Google. Pentru a face față acestei provocări, OTA-urile ar putea lua măsuri pentru a submina hoteluri care se aliază cu Google.
"OTA-urile au putere și influență asupra hotelurilor", spune el. Dacă vor vedea o scădere mare a rezervărilor vor încerca să scadă în rank hotelul respectiv, cu siguranță vor încerca să-și folosească puterea pentru a distruge hotelurile de pe propria lor platformă."
O altă strategie adversă pentru OTA este creșterea comisioanelor percepute hotelurilor.
Între timp, OTA-urile se confruntă, de asemenea, cu Airbnb în distribuția hotelieră.
Engels spune că aceste noi alegeri oferite de Google și Airbnb sunt bune pentru hotelieri, însă responsabilitatea fiecărei proprietăți este de a alege canalele potrivite pentru optimizarea rezervărilor.
"OTA dețin supremația de mult timp. Ei nu au avut niciodată un adevărat challenge ", spune el.
"Cred că este bine că aceste inovații oferă mai multe oportunități pentru hoteluri și consumatori. Este cu siguranța un moment interesant care le va provoca, dar OTA-urile se află în poziția lor pentru că sunt jucători foarte puternici, așa că vor găsi cu siguranță o cale de a ieși din aceste noi provocări ".
Compania JUVO HOSPITALITY vă poate oferi suport și îndrumare pentru integrarea unității de cazare în Airbnb, Google Hotel Ads, Trivago, etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.