Facebook a lansat un nou plugin pentru messenger, ce va permite companiilor să comunice cu clienții pe site-ul propriu, brand.com. Această mișcare nu numai că întărește messenger ca și partener de vârf pentru branduri, dar și aruncă Facebook într-o luptă acerbă cu marile forțe B2B din Silicon Valley, precum Intercom, Drift și Salesforce. Deoarece chatbots-ul continuă să devină din ce în ce mai important, personalizarea devine pilonul principal al marketingului. Acesta este momentul potrivit pentru Facebook să transforme Messenger într-o platformă extrem de profitabilă pentru companii, la fel cum a capitalizat feed-ul de știri pentru a deveni liderul global în industria de publicitate digitală. Acesta este doar începutul a ceea ce va fi numit "revizuire completă" a modului în care specialiștii în marketing își stabiliesc strategiile pentru anul 2018. Adoptarea a ceea ce este acum, atât integrarea site-ului cât și varianta mobilă pentru Messenger, dă șanșă lui Facebook să ofere o platformă care să măsoare ROI-ul, ceva similar cu actuala platformă Facebook Ads, ce analizează fiecare aspect digital al campaniilor publicitare pentru a maximiza eficiența. Brandurile pot folosi canalul Messenger ca o modalitate de a personaliza cu adevărat marketingul, oferind clienților un canal de asistență 24h/24h, 365 zile/an. Acum întrebarea este următoarea: Voi ați inclus în strategia voastră pe 2018 și noul tool Facebook Messenger?