Facebook Advertising și-a dovedit întotdeauna valoarea pentru brandurile care au o strategie corectă. Într-un anunț recent, platforma social media a dezvăluit modificările noului algoritmului, care prioritizează conținutul organic pentru utilizatorii cu conturi personale si limitează conținutul organic pentru paginile de business. Acest lucru înseamnă că, conturile de business vor avea un reach mai mic pe partea organică. Astfel se va pune o presiune mai mare pentru a se investi în Facebook Advertising pentru a menține si crește reach-ul postărilor.
În timp ce Facebook continuă să limiteze acoperirea organică a conturilor de business, continuă să dezvolte mai multe oportunități de publicitate Facebook Ads, inclusiv Facebook Dynamic Ads for Travel (FBDAT). Aceste anunțuri au fost testate numai de o mână de hotelieri, dar rezultatele au fost promițătoare până acum.
Ce sunt anunțurile dinamice Facebook pentru călătorii (Facebook Dynamic Ads for Travel (FBDAT)?
Facebook Dynamic Ads for Travel se referă la formate de anunțuri special concepute pentru hotelieri pentru a ajunge și a capta audiențe care au demonstrat intenția de călătorie cu anunțuri foarte relevante și personalizate. Cu destinațiile de plasare a anunțurilor pe Facebook și Instagram, FBDAT poate fi utilizat atât pentru retargeting, cât și pentru prospectarea pe toate dispozitivele. Anunțurile funcționează după cum urmează:
RetargetingProspecting
Prin direcționarea persoanelor care au afișat intenția de călătorie la nivel de proprietate sau de destinație, FBDAT permite hotelierilor să ajungă la potențialii clienți prin canalul de rezervare și să eficientizeze calea de achiziție. Acest lucru are ca rezultat rezervări directe, costuri reduse pe rezervare și rentabilitate mai mare a cheltuielilor publicitare.
Retarget website visitors. Lansați anunțuri FBDAT care servesc drept o formă de abandonare a rezervării prin re-orientarea vizitatorilor site-urilor web cu anunțuri care afișează rata pentru datele căutate. Menționați garanția celei mai bune rate a hotelului pentru a încuraja călătorii să facă o rezervare directă.
Reach new audiences. Implementați FBDAT cu vizarea largă a publicului pentru a atrage oaspeții care sunt în piață pentru a rezerva. Promovați oferte speciale relevante și evidențiați punctele cheie de vânzare ale hotelului prin copia și imaginea anunțului.
Add a dynamic price overlay. FBDAT oferă opțiunea de a adăuga prețuri dinamice. Aceasta este o modalitate foarte bună de a capta atenția utilizatorilor, deoarece anunțurile se disting de alte postări din feed.
Promovați mai multe proprietăți. Acum aveți opțiunea de a promova mai multe proprietăți. Un exemplu bun sunt lanțurile hoteliere.
Potrivit unui studiu realizat de Facebook, oamenii petrec de cinci ori mai mult pe Facebook decât pe site-uri sau aplicații legate de călătorii. Facebook Dynamic Ads for Travel asigură că publicul potrivit vede conținutul potrivit la momentul potrivit, ceea ce duce la rate de conversii mai mari decât anunțurile tradiționale Facebook. Prin folosirea datelor privind intențiile de călătorie și a unui format dinamic al anunțurilor, acest instrument de marketing are capacitatea de a stimula rezervările directe într-o manieră automată, eficientă și adaptabilă.