De curând am citit un articol scris de Dr. APJ Abdul Kalam și tot ce pot spune este că după ce am terminat articolul de citit, mi-am pus câteva înt
rebari. Articolul este intitulat: Iubește-ți jobul, dar nu îți iubi compania, pentru că nu se știe când societatea va înceta să te iubească.
Ca antreprenor la început de drum, în primă fază am fost revoltată, mai ales că apartenența la brand este foarte importantă. După un timp, am înțeles de ce nu este necesar ca angajații tăi să iubească compania. Este important ca ei să se iubească pe ei, să își iubească jobul și să fie alături de tine în orice situație.
Pentru a avea o echipă productivă ai nevoie de persoane care să: 1. Să știe când este timpul să se oprească! Cuvântul cheie este prioritizarea! Task-urile în general nu se sfârșesc niciodată, important este să ne ocupăm de task-urile care sunt cu adevărat importante. Eu folosesc principiul Pareto. To-do list-ul meu zilnic se bazează pe acest principiu. 2. Să știe că familia este la fel de importantă ca și clienții. 3. Să știe că dacă dau greș în viața personală, nici seful și nici potențialii clienți nu îl vor ajuta, în schimb familia și prietenii cu siguranță îi vor da o mână de ajutor. 4. Să știe că viața nu înseamnă numai birou și muncă. Viața înseamnă mult mai mult. Pentru a avea succes atât în viața personală cât și în business, ai nevoie de socializare, distracție, relaxare și sport. O minte sănătoasă și relaxată cu siguranță vă poate aduce atingerea tuturor obiectivelor personale cât și profesionale. 5. Este dovedid faptul că o persoană care stă la birou mai mult decât este necesar, nu este o persoană hard-working, ci este o persoană care nu știe să prioritizeze și să își managerieze task-urile zilnice. 6. Reține că rezultatele nu vin dacă tu alegi să muncești ca un robot. Alege să te concetrezi mai mult și să nu te mai întrerupi tot timpul din diverse motive și vei vedea că o să termini totul la timp. 7. Nu te mai gandi la ce ai facut ieri. Concentrează-te pe prezent și viitor. Numai așa vei progresa. 8. Ai un smartphone? Folosește-te de aplicatiile pentru remindere, așa nu vei putea uita lucrurile importante. Nu te baza pe memoria ta, cu siguranța nu vei putea reține toate lucrurile importante. 9. Pentru oamenii de business, timpul este cel mai scump lucru pe care îl pot cumpăra. Tu stii cât valoreaza timpul tău? În urma articolului, mi-am prioritizat timpul cu totul altfel. Mi-am regândit puțin agenda, iar principalul meu scop este să fiu productivă în funcție de tot ce mă înconjoară.Te provoc să încerci și tu! Ține cont de cele 9 principii și vei vedea că vei avea rezultate bune într-un timp relalativ scurt.