Cum să creștem veniturile și profitul unui hotel
În ultimii ani am scris atât de multe articole cu sfaturi despre cum puteți crește veniturile hotelului.
Acest articol oferă o colecție a celor mai valoroase sfaturi ale mele, care vă pot oferi o platformă de excepție pentru a maximiza veniturile hotelului.
1. Înțelegeți cu adevărat piața voastră
Cunoașterea temeinică a pieței este necesară pentru a gestiona cu succes orice afacere.
În primul rând, identifică punctele tari și punctele slabe ale hotelului, precum și noile oportunități și amenințările pentru hotelul tău. Înarmat cu aceste informații, poți stabili care este profilul oapetului tău și, în mod crucial, profilul viitorilor tău oaspete.
Identificând o piață țintă, segmentând-o și construind un profil de client, ești în măsură să identifici nevoile și dorințele viitorilor tăi clienți actuali și potențiali. Dacă ai aceste informații disponibile, vă puteți ține la curent cu tendințele și alte modificări care ar putea afecta solicitările clienților.
Cu cunoștințe complete despre schimbările cererii, hotelul tău. se poate concentra pe oferirea de servicii superioare clienților. Aici, este important să urmăriți întotdeauna concurenții. Un mod minunat de a face acest lucru este prin evaluare comparativă. Acest lucru îți permite să analizezi concurența în funcție de preț, niveluri de servicii, locație și canale de distribuție.
Oferă o gama de servicii pentru a te menține mereu în față CompSet-ul tău., ceea ce va permite hotelului tău să se diferențieze prin valoare, în loc de preț. În acest fel, nu ești împins într-o competiție periculoasă „în jos”, cu prețuri mai mici și mai mici.
De exemplu, cea mai recentă tendință a hotelurilor este aceea de a oferi spații de co-working gratuit, ceea ce duce la o creștere a veniturilor din departamentele F&B.
Alte tendințe care au crescut în popularitate includ utilizarea tehnologiei, durabilitatea și personalizarea. Cu aceste cunoștințe, poți configura identitatea hotelului tău în funcție de așteptările pieței. În timp ce alte hoteluri concurează la preț, poți oferi clienților tăi servicii, pentru care clienții tăi sunt dispuși să plătească mai mult.
2. Verificați rapoartele lunare și zilnice.
În gestionarea veniturilor, vă propuneți întotdeauna să ajustați prețul camerei la cererea existentă pe piață, pentru a posta prețul optim al camerei. Pentru aceasta este esențial să urmăriți ritmul de rezervare a hotelului tău.
Revenue managerul creează din ce în ce mai mult rapoarte lunare și zilnice. Avantajul utilizării rapoartelor de preluare este că poți obține informații cheie prin compararea room night pick-up de acum cu aceași perioadă a lunii trecute, anului trecut…
Acest lucru vă permite să setați în mod corespunzător prețul camerei pentru a optimiza veniturile camerei, asigurându-vă că vindeți camera potrivită clientului potrivit în momentul potrivit la prețul corect.
3. Monitorizați-vă cererea nerestricționată a hotelului
Conștientizarea cererii totale de pe piața ta vă va ajuta să calculați tarifele pentru datele viitoare. Cunoașterea cererii este esențială. Prin urmare, poți ține un registru actualizat al tuturor refuzurilor atât pentru persoanele fizice, cât și pentru rezervările de grup.
În perioadele în care cererea mare este sigură pe piața ta, de ex. evenimente importante, cererea pentru hotelului tău este adesea mai mare decât inventarul tău.
Știind că cererea depășește oferta pentru anumite date, poți crește prețurile și maximiza veniturile.
4. Utilizați prognoza cererii
Prognoza cererii este vitală pentru maximizarea veniturilor hotelurilor. Îți permite să planifici mai departe și să vă reflectezi asupra deciziilor de stabilire a prețurilor ulterior, permițându-ți să înveți din greșelile trecute și să optimizezi pentru viitor.
5. Oportunitățile de sezoniere
Pentru fiecare hotel cererea variază în funcție de anumite perioade și zile. Sezonul de vârf, sărbătorile naționale, festivitățile locale și evenimentele sunt esențiale de reținut.
Atunci când intenționezi să optimizezi veniturile hotelului tău, trebuie să te asiguri că ai setat prețul corect. Când îți fixezi prețul camerelor fără să iei în considerare cererea mai mare la aceste date, camerele hotelului tău ar putea să se vândă mai devreme, la un preț mai mic decât prețul corect. Și nu numai sezonul cu cerere mare are nevoie de o atenție specială, ci și sezonul intermediar. Acestă perioadă, între sezonul de vîrf și low sezon, este perfect pentru a oferi reduceri speciale sau pachete speciale, care pot crește cererea.
6. Controlează perioada de ședere a oaspeților
Adăugând restricții, cum ar fi durata minimă sau maximă de ședere, pentru a te asigura că eviți rezervarea doar pentru o dată specifică. Acest lucru îți permite să captezi cererea și să creșteți rentabilitatea în perioadele în care hotelul tău în mod normal nu este rezervat complet. Controlul și restricționarea șederii oaspeților îți permit să optimizezi veniturile în perioadele alese.
7. Optimizează politicile de anulare.
După cum am recomandat anterior, prognoza cererii este esențială pentru creșterea eficientă a veniturilor hotelului. Acest sfat nu înseamnă nimic, dacă politica ta de anulare nu reușește să asigure fiabilitatea rezervărilor oaspeților.
Ratele mari de anulare duc la prognoze inexacte, ceea ce se traduce direct în profituri mai mici. Cea mai bună soluție pentru a preveni anulările întârziate și pentru a îmbunătăți prognoza este prin a deveni mai rigid cu politicile de anulare.
Poți să percepi o taxă dacă clienții doresc să își anuleze sejurul.
8. Rezervarile directe
Datorită faptului că mulți turiști contactează agențiile de turism locale și agențiile de turism online (OTA), acestea aduc cele mai multe rezervări pentru hotelul tău. Rezervările directe sunt extrem de importante pentru creșterea brandului tău.
Deși OTA-urile sunt utile și permit oaspeților tăi să rezerve ușor și în mod eficient, pentru hotelieri comisioanele mari percepute la fiecare rezervare sunt greu de suportat. Hotelul tău trebuie să obțină cât mai multe rezervări directe. Acest lucru vă permite să decideți prețul și să nu plătiți comision. În felul acesta, reduceți suma pe care trebuie să o plătiți către OTA, dar pentru a primi efectiv rezervările directe trebuie să concurați cu acestea.
Succesul împotriva OTA-urilor se poate face numai prin crearea unui plan de marketing solid care să poată aduce vânzări directe.
Primul pas în planul tău de marketing ar trebui să se concentreze cu siguranță pe optimizarea site-ului web SEO și motorul de rezervare al hotelului, deoarece acest lucru vă va ajuta să creșteți conversia, crescând astfel vânzările directe.
9. Informează-te despre ceea ce face OTA cu adevărat
În timp ce OTA-urile au bugete de marketing semnificativ mai mari decât ar putea avea orice hotel independent, aceasta nu înseamnă că ar trebui să renunți la rezervări directe sau la OTA-uri.
Prin faptul că rămâi informat cu privire la ceea ce fac OTA-uri, poți beneficia de informații . Canalele de rezervare online au devenit un plus pentru că oaspeții își doresc să facă rezervarea rapid. Eu recomand să implementezi un Booking Engine personalizat și un motor de comparare a tarifelor în website-ul tău, astfel poți ofri cel mai mic tarif oaspeților tăi.
Poți menține controlul intern prin ajustarea tarifelor la modul de utilizare a canalelor externe de rezervare. De asemenea, poți verifica dacă informațiile pe care le oferă oaspeților sunt corecte și actualizate, deoarece acest tip de informații sunt esențiale pentru succesul marketingului tău.
10. Protejați-vă brandul
Tarifele site-ului tău oficial trebuie să fie afișate pe Google Ads. Rezervarea prin intermediul acestei platforme a crescut în mod constant în popularitate și, prin urmare, trebuie să te asiguri că hotelul tău este reprezentat în consecință.
De asemenea, asigurați-vă că folosiți cuvinte cheie importante când optezi pentru promovarea Google Ads. În caz contrar, primele trei site-uri afișate în rezultatele căutării Google vor fi OTA, profitând de numele tău, de brandul tău, drept cuvinte cheie în detrimentul tău. Contactează imediat toate aceste companii!
În ceea ce privește rezultatele SEO și organice, este important ca site-ul tău oficial să fie afișat în prima poziție. Utilizarea site-ului tău web și calitatea motorului de rezervare este esențială.
De exemplu, dacă un potențial oaspete caută numele hotelului tău pe Google, accesează Booking.com mai întâi, apoi aruncă o privire spre site-ul tău web, dar în cele din urmă revine la Booking.com pentru a rezerva, Google va lua notă de acest lucru și te va clasifica mai jos data viitoare când un utilizator caută hotelul tău.
11. Oferiți pachete și oferte
Oferirea de pachete este o modalitate excelentă de a incita oaspeții să aleagă hotelul tău în detrimentul competitorilor tăi. Majoritatea oamenilor sunt atrași de reduceri, oferte și pachete. Oamenilor le place să rezervări când hotelurile oferă reduceri esențiale.
Atunci când oferă oferte potrivite la momentul potrivit, oaspeții sunt mai susceptibili să aleagă hotelul tău atunci când compară opțiunile. Pentru a utiliza pachetele și alte oferte într-un mod profitabil și de succes, acestea ar trebui adaptate la sezon și, dacă este necesar, la rata de ocupare.
Obțineți feedback esențial din recenziile online
Recenziile și feedback-urile online pot crește sau distruge reputația hotelului. Înainte de a finaliza rezervarea hotelului, cei mai mulți clienți potențiali aruncă o privire la recenziile hotelului. Pentru a rămâne la curent cu recenziile tale și pentru a îmbunătăți reputația hotelului este esențial să răspunzi în mod regulat la feedback, atât pozitiv, cât și negativ.
Procedând astfel, poți arăta clienților că vă pasă și recunoașteți părerea lor. Când oaspeții văd că răspunzi în mod regulat, este mai probabil să dea feedback cu privire la experiența lor, ceea ce îți permite să îmbunătățești experiența potențialilor clienții.
De asemenea, atunci când potențialii oaspeți văd un review negativ și observă că v-ați cerut scuze, este mai probabil să perceapă recenzia ca o excepție. Când răspundeți la comentarii negative, este important să recunoști feedback-ul,mulțumiți și asigurați-vă că problema nu va mai apărea.
Există multe modalități de a cere clienților feedback. Câteva opțiuni sunt să trimiți un e-mail post-ședere cu o reducere și o solicitare de a lăsa o recenzie, să o menționați personal în timpul șederii lor sau să direcționați wifi-ul hotelului dvs., după logare, către o pagină care solicită feedback.
13. Asigurați-vă un nivel ridicat de valoare
Dacă te întrebați de ce hotelul tău nu primește nicio rezervare în comparație cu concurenții tăi, oferind totodată același preț, s-ar putea pentru că nu oferi clienților tăi suficientă valoare. Sectorul hotelier este sensibil la prețuri, ceea ce înseamnă că această valoare este esențială. Așa cum am menționat în articolul meu privind gestionarea de succes a veniturilor, concentrarea pe valoare este esențială.
Există doi pași principali pentru promovarea hotelului tău și, astfel, evidențierea valorii acestuia. În primul rând, este important să te asiguri că oferi în mod clar o imagine de ansamblu a hotelului tău, care poate atrage oaspeții să rezerve. În al doilea rând, păstrază promisiunea pe care o faci și că valoarea promovată este livrată efectiv oaspeților atunci când aceștia stau la voi.
Experiența și recenzia unui oaspete depinde adesea nu numai de camerele și facilitățile hotelului, ci și de performanțele angajaților. Este dovedit că angajații motivați au performanțe mai bune. Pentru a te asigura că acest lucru se aplică angajaților tăi, trebuie să te asiguri că echipa știe toate obiectivele hotelului, referitoare la calitatea serviciilor.
Folosiți tehnologia în mod eficient
În prezent, o mare varietate de instrumente și sisteme sunt disponibile pentru industria hotelieră. Un sistem central de rezervare (CRS) este un instrument excelent pentru centralizarea rezervărilor, iar un sistem de gestionare a veniturilor (RMS) poate crește veniturile.
Tehnologia modernă poate îndeplini sarcini complicate, cum ar putea fi organizarea rezervărilor și gestionarea veniturilor mai eficient.
Atunci când aplicați prea multă tehnologie la aspecte ale hotelului dvs. în care nu este nevoie, acesta poate perturba interacțiunea umană în loc să îmbunătățească experiența generală a oaspeților.
Sperăm ca aceste sfaturi să ofere informații valoroase despre cum puteți crește veniturile hotelului. Unele sunt relativ ușor de implementat, în timp ce altele ar putea dura mai mult.
Pe termen lung, este dovedit că investiția în tehnologie și departamentul de marketing duce la creșterile veniturilor.