Agentul de turism al viitorului

În urma dezvoltării softurilor de Inteligență Artificială, se pare că funcția de agent turism va dispărea în viitor, fiind înlocuită de consultantul de turism.
După optsprezece ani de succes, OTA-urile sunt înfloritoare, dar și majoritatea agențiilor offline. Agențiile offline, au supraviețuit evoluției deoarece și-au adaptat modelele de afaceri și în loc să evite tehnologia, au îmbrățișat ideea de evoluție.
Ceea ce experții nu luaseră în considerare, când susțineau că funcția de agent turism va dispărea de asemenea, este că OTA nu are atingerea umană. Într-o epocă digitală, clienții au acum dorința mai mult ca niciodată, să se poată sfătui.
Agenții de turism de succes și-au concentrat, prin urmare, eforturile, asupra experienței clienților și construirii de relații pe termen lung cu aceștia, folosindu-se de tehnologie.
Agentul de turism al secolului 21 este – și va continua să fie – un concierge, consultant și confident, folosind o varietate de instrumente, de la social media la servicii de mesagerie online, pentru a comunica cu clienții. Ca urmare, consultanții devin din ce în ce mai integrați în viața de zi cu zi a clienților lor, oferind informații despre călătorie, aceasta fiind versiunea modernă a atingerii umane pe care o doresc clienții.
Consultanții de succes își dau seama și de nevoia de personalizare, integrând tehnologia pentru a-i ajuta să facă acest lucru. Astfel, fără instrumente precum un CRM sofisticat ce ne asigură că tacticile de vânzări și de marketing sunt personale și direcționate corect, succesul este departe de a fi atins.
Pentru succes, managerii agențiilor de turism trebuie să implementeze tehnologia specializată pentru a ajuta agenții să se concentreze asupra a ceea ce fac cel mai bine! Să vândă o experiență, nu un pachet turistic!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.