Strategia canalelor de distribuție și cum să fii profitabil

Cum poate fi proprietatea ta, mai profitabilă?
Nimic nu oferă mai multe oportunități decât o strategie inteligentă de venituriContabilizarea costurilor de distribuție nu poate avea un impact negativ asupra strategiilor generale de gestionare a veniturilor
Încrederea, cercetarea și înțelegerea principiilor fundamentale de RM (Revenue Management) se plătesc în final în dividende.
Dacă obținerea de oaspeți prin programele de loialitate, personalizarea și oferta de alegere este Holy Grail din industria ospitalității, atunci rentabilitatea este abundența infinită pe care o promite. Când vine vorba de obținerea unor grade mai mari de rentabilitate a hotelului, nimic nu oferă mai multe oportunități pentru încorporarea acestor elemente decât o strategie inteligentă de venituri.
Gestionarea strategică a veniturilor este, de asemenea, recunoscută ca o componentă importantă pentru creșterea valorii activelor, atragerea investitorilor și îmbunătățirea eficienței operaționale globale. Pentru a atinge cea mai mare rentabilitate a hotelului, trebuie să luați în considerare impactul pe care îl au costurile canalului de distribuție hotelieră și, de asemenea, să fie echipate cu instrumentele care facilitează aceste activități critice pentru hotelieri.
Rolul distribuției este unul interconectat istoric cu funcția strategică de gestionare a veniturilor. În timp ce strategia de distribuție are o atenție deosebită asupra afacerii, aceasta a devenit un subiect fierbinte, de interes pentru directorii hotelului. Ca o altă fațetă a managementului veniturilor, eu, am petrecut mult timp analizând oportunitățile pe care o strategie inteligentă de distribuție le poate aduce hotelurilor.
În special, a avut loc o evoluție semnificativă a rolului pe care îl joacă în creșterea profitabilității hotelului – în mare parte datorită surselor de date industriale emergente, a canalelor și a diferitelor tipuri de tehnologii. Adăugați complexitate prețurilor, restricțiilor, add-on-urilor, utilizării canalelor, tehnologiei, costurilor de distribuție. Multe organizații ale hotelului au considerat cu ușurință această funcție suficient de mare pentru a se desprinde singură, sporind rolurile de lucru care dezvoltă, execută și măsoară în strategii inteligente de distribuție.
Complexitatea distribuției și impactul acesteia asupra structurii organizaționale de astăzi ajută ca directorii să înțeleagă cum calitatea acestui rol crește rentabilitatea generală a hotelului. Nu reflectă costurile reale de distribuție (care includ detalii precum bazele procentelor, urmărirea costurilor directe și monitorizarea veniturilor) şi pot avea un impact extrem de neprofitabil asupra strategiilor globale de gestionare a veniturilor. Nu gestionarea corectă sau contabilizarea costurilor de distribuție influențează în mod direct veniturile nete pe care directorii hotelului le pot aștepta de la strategia canalului de distribuție al proprietății.
Big data a ajutat fără îndoială industria noastră să facă mari mișcări de-a lungul anilor. Unul dintre modurile profitabile pe care hotelurile le-au capitalizat în fluxul de date importante este recunoașterea faptului că cele mai inteligente strategii de venit privesc trecutul descrierii "mari" și identifică datele "inteligente". Pentru hotelurile care se concentrează pe promovarea unei afaceri mai bune prin programe de loialitate, personalizare și o gamă largă de opțiuni atractive pentru clienți, tehnologia veniturilor care le oferă metode bazate pe date și analize puternice a devenit una dintre primele etape în acest sens.
Există mulți factori diferiți care pot influența decizia de cumpărare a hotelului: evaluări și recenzii online, prețuri competitive, recompense puternice ale programului de fidelizare, locație etc. Hotelierii trebuie să folosească și să analizeze fiecare dintre acești factori și sursele de date care le conduc – pentru a construi loialitatea clienților, a oferi o experiență personalizată a clienților, a stimula ROI-ul de marketing, a atrage un mix de afaceri optim și a-și îmbunătăți performanțele pe piață. Pentru o abordare bazată pe date cu privire la gestionarea globală a veniturilor, este esențial să se folosească instrumente și tehnologii analitice care să includă informații de piață, date privind veniturile conexe, sentimente de reputație online, prețuri concurente și date istorice. Pentru directorii hotelului de astăzi care doresc să gestioneze veniturile strategice pentru creșterea profitabilității, este important să știe că maximizarea veniturilor este diferită de maximizarea profiturilor.
Există o complexitate a gestionării veniturilor – și a datelor necesare pentru a lua decizii optime – care pot părea contraintuitive și uimitoare uneori. Cu toate acestea, încrederea, cercetarea și înțelegerea principiilor sale fundamentale se rambursează în dividende în cele din urmă.
Hoteluri care împerechează tehnologii puternice și analitice cu sursele de date holistice corecte se găsesc cu cel mai profitabil mod de abordare strategică a climatului imprevizibil din prezent și a piețelor fluctuante – îmbunătățirea valorilor activelor și a eficienței operaționale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.