Modul în care hotelurile pot folosi AI pentru a oferi o experiență extraordinară oaspeților

În secolul XXI, întreprinderile de pe tot globul și-au dat seama cât de important este să includă tehnologia digitală contemporană pentru a stimula creșterea și veniturile constante. Ultimul deceniu a cunoscut inovații și progrese incredibile în peisajul soluțiilor digitale. O astfel de tehnologie se numește Inteligență artificială (AI).
Adesea este greșit înțeles conceputul Inteligenței Artificiale (AI), fiind înțeles ca înlocuitor al puterii umane. Conceptul de AI ar trebui înțeles ca ajutor tehnologic pentru industria ospitalității. Aceasta arată promisiunea de a transforma procesele, serviciile și facilitățile sale prin robotică. Astăzi, industria hotelieră, în care progresele în materie de confort sunt cel mai rapid încorporate, poate redefini întregul sistem hotelier prin adoptarea multor metode inovatoare utilizate pentru furnizarea unui serviciu satisfăcător pentru clienți.
Să învățăm mai multe despre modul în care industria hotelieră utilizează inteligența artificială pentru a oferi o experiență extraordinară utilizatorilor.
Având un hotel inteligent care depășește așteptările clienților este strategia multor lideri moderni ai ospitalității. Ceea ce adaugă viabilitate acestui concept este gândirea de a face totul îmbunătățit cu asistență service de la AI. Există anumite elemente esențiale ce fac hotelurile inteligente. Unele dintre acestea sunt:
Roboții de conciergeAsistență digitalăServiciile activate prin vocePrelucrarea automată a datelor (învățare automată)
Utilizând întregul potențial al software-ului AI, hotelierii pot captura o gamă de informații despre comportamentul oaspeților. Cunoștințele adunate duc la oferirea unei experiențe unice pentru oaspeți.
De exemplu, noul concierge Connie al hotelului Hilton Worldwide, transformă experiența oaspeților hotelului. Connie este ca un ca un concierge uman, ajutând oaspeții la sosire în hotel. Este practic un recepționer robot.

Connie are următoarele atribute pentru a oferi servicii excelente pentru clienți:
Utilizează baza de date TravelBlazer.Oferă recomandări în timp real pentru site-uri și atracții care merită vizitateRăspunde la întrebările clienților la fața loculuiÎnvăță din interacțiunile frecvente ale clienților pentru a-și rafina răspunsurileOferă o îngrijire și un suport excelent ca un concierge robotizat
Oamenii iubesc controlul absolut și flexibilitatea. Ca parte a privilegiilor speciale, un număr mare de hoteluri oferă aplicații mobile. O aplicație mobilă dedicată oferă clienților posibilitatea de a regla temperatura camerei, de a lumina camera, trăgând draperiile, de a comanda băuturi și multe alte lucruri, folosind telefonul mobil.
Aici, chatbots intervin ca o cheie vitală pentru serviciul clienți. Oaspeții hotelului pot folosi dispozitivul mobil special al hotelului pentru a interacționa cu chatbots pentru a efectua sarcini relevante, precum:
Comandarea meselor sau băuturilorSugerarea felurilor de mâncare specialeControlul temperaturii și iluminării camereiPlanificarea meselorGestionarea rezervărilorRezervarea taxiurilor și planificarea itinerarilorRecomandarea vizitelor turisticeRăspuns la întrebările critice
Pentru a servi mai bine oaspeții și pentru a le crea experiențe superioare, este vital să colectați mai întâi cât mai multe date despre ei. Cu cât știți mai mult despre clientul dvs., cu atât mai mult îi veți putea depăși așteptările.
Datorită surselor Big Data care alimentează inteligența artificială, sistemul său de clasificare și gestionare a informației poate ajuta la învățarea foarte bună a comportamentului unui client. AI își poate folosi apoi datele pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților și pentru a oferi servicii personalizate oaspeților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.