COVID-19 Ghid pentru hotelurile proactive

Deoarece noul virus COVID-19 continuă să facă ravagii în industria globală a ospitalității, planul pentru recuperarea veniturilor hotelului trebuie să înceapă acum.

Îngrijorările legate de răspândirea COVID-19 și restricțiile de călătorie pe scară largă au un impact direct asupra hotelierilor din regiunea Asia-Pacific (APAC) și din întreaga lume.

Piețele care furnizează o mare parte din oaspeții lor din China continentală sunt cel mai mult afectate de restricțiile de călătorie actuale, iar hotelierii din APAC, și acum la nivel mondial, sunt în mod clar îngrijorați. Deci, ce ar trebui să ia în considerare hotelierii atunci când încearcă să abordeze provocările de afaceri prezentate de răspândirea COVID-19?

Iată câteva recomandări și îndrumări despre cum să vă pregătiți proactiv personalul hotelului și cum să vă folosiți RMS cât mai eficient:

Meetings & Events

De la Singapore la San Francisco, Melbourne la Barcelona, conferințe majore din întreaga lume au fost deja anulate în fața focarului COVID-19. ITB Berlin este doar unul dintre cele mai recente cazuri, care și-a închis porțile pentru prima dată în peste 50 de ani, iar mai multe țări europene au interzis direct întrunirile mari.

Timpul de recuperare pentru hotelurile cu segment de afaceri pentru întâlniri și evenimente (M&E) va dura probabil mult mai mult decât alte tipuri de hoteluri. Pentru viitoarele rezervări M&E periclitate de situația actuală, luați legătura cu organizatorul de evenimente pentru a amâna evenimentul și pentru a evita cât mai multe anulări directe. De asemenea, este important, acum mai mult ca oricând, să înțelegeți și să promovați cele mai profitabile configurații de cameră și tipuri de evenimente pentru a vă maximiza veniturile M&E.

Hotelurile convenționale care s-au lovit cel mai tare pot chiar explora extinderea pe noi piețe, cum ar fi clădiri de birouri sau întreprinderi mici din zonă fără cantină pentru personal, pentru a oferi livrare de alimente și catering. Acest lucru poate ajuta la promovarea reputației hotelului vostru, la creșterea veniturilor totale prin utilizarea completă a resurselor, precum și la eliberarea unor presiuni în fluxul de cash-flow.

Operațional

În timpul acestui focar, managerii de venituri ar trebui să actualizeze în mod regulat previziunile de ocupare a hotelului și să le ofere departamentului de operații pentru cazarea corespunzătoare a viitorilor oaspeți. De asemenea, managerul de venituri trebuie să mențină o comunicare strânsă cu recepția și departamentul de housekeeping pentru a face aranjamente rezonabile pentru utilizarea camerelor, astfel încât hotelul să poată efectua controlul energetic, economisind energie prin închiderea unor etaje sau chiar aripi ale hotelului.

Pentru a ține pasul cu atenția publică sporită asupra sănătății și securității, hotelurile trebuie să se concentreze pe mai multe detalii despre serviciile lor de sănătate, inclusiv igienizări mâinilorîn cameră pentru oaspeți, sisteme de aer curat, afișarea calității aerului interior, lenjerie de înaltă calitate, hrănire, livrări de hrană organică, vehicule de transport la aeroport într-o stare curată și dezinfectată etc., pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și satisfacția oaspeților.

Financiar

Urmăriți cu atenție veniturile și previziunile hotelului vostru. și faceți ajustări financiare, după caz. Prognoza financiară trebuie să se concentreze mai mult pe controlul lucrurilor precum cheltuielile cu energia și forța de muncă. Acest proces necesită colaborare din partea tuturor departamentelor. În ceea ce privește costul forței de muncă, încercați să eliminați orele suplimentare ale personalului și încurajați angajații să ia concedii anuale și / sau să programeze ședințe de pregătire obligatorii în perioadele cu cerere scăzută. Continuați să vă mențineți atenția pe cash-flow. În perioadele de criză economică și de urgențe majore, majoritatea întreprinderilor mici și mijlocii nu vor supraviețui din cauza perturbării fluxului de numerar.

Revenue Management

În ultima lună, probabil că ai observat încetinirea creșterii veniturilor și a noilor rezervări.

În ciuda implicațiilor alarmante ale acestei tendințe, trebuie să rămâi ferm cu strategia ta de stabilire a prețurilor și să eviți să faci modificări drastice. Uneori, hotelierii au tendința de a intra în panică, de a scădea prețul sau de a oferi promoții mari de reducere.

Cu toate acestea, scăderea prețurilor nu va stimula cererea în această situație. Hotelierii trebuie să ajusteze prețul în mod sensibil. Un sistem avansat de gestionare a veniturilor vă va ajuta să luați cele mai bune decizii cu privire la modificările și promoțiile de prețuri.

Iată câteva sfaturi cheie pentru a beneficia de RMS meu în perioadele de întrerupere a cererii:

  1. Ajustați în mod proactiv cererea din RMS, în conformitate cu nivelul de impact pe care îl observați pe piața locală.
  2. Evitați să luați decizii emoționale și vă rog să vă concentrați pe abordări strategice analitice pentru stabilirea prețurilor.
  3. Nu vă grăbiți însub nici o formă să acordați reduceri sau acorduri de terțe părți fără să consultați mai întâi RMS.
  4. Continuați să monitorizați și să reglați cu atenție orice înlocuire a cererii implementate și acordați o atenție deosebită evenimentelor.
  5. Dacă nu ești sigur de perioada specifică de impact, ajustează doar datele în care ești sigur că te poți aștepta la cele mai importante efecte.
  6. Monitorizează activ cererrile și anulările se materializează; ajustați-vă tarifele la nevoie, pe măsură ce evenimentul evoluează.
  7. Marchează perioada afectată ca un eveniment special care acoperă perioada care a avut un impact semnificativ asupra cererii.
  8. Acordă o atenție deosebită restricțiilor de poziție pe piață și exclude concurenții care reduc prețurile sau afișează un comportament necorespunzător al prețurilor.
  9. În situația nefericită, o proprietate va fi închisă în întregime, vă rugăm să urmați procesul standard de gestionare a închiderilor, inclusiv să vă asigurați că toate stocurile sunt plasate “Out of Order.”

Vă încurajez să îmi adresați orice întrebări sau nelămuriri.

Sfatul meu: Stay strong. Stay calm. Stay smart. Stay healthy.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.