Tehnologia hotelieră și distribuția online

Facem parte dintr-o lume nouă în continuă dezvoltare și creștere a rezervărilor hoteliere online, a tehnologiilor hoteliere și a canalelor de distribuție hotelieră. Iată un glosar al jucătorilor cheie și soluțiilor tehnologice care vă vor ajuta să navigați în lumea online a distribuție și să vă orientați hotelurile către succes:Metasearch Căutările pe metasearch, pe agregatoarele online, expun conținutul online și tarifele hotelurilor de la sute de site-uri de rezervări de pe Internet și oferă călătorilor o listă imparțială și cuprinzătoare de oferte hoteliere conform criteriilor de căutare.De reținut: un metasearch nu este un site de rezervare, ci un site de comparare a ofertelor. Pentru hotelierii care prelucrează și optimizează profilurile hoteliere pe metasearch, acesta poate fi un canal eficient de marketing și un instrument puternic pentru aducerea rezervărilor directe și indirecte.Online travel agency (OTA) O agenție de turism online (OTA ) este un site de rezervare care vinde camere de hotel, alături de zboruri, închirieri de mașini, excursii etc. Aceste companii își iau comision pentru fiecare rezervare și operează similar agenților de turism tradițional – cu excepția faptului că sunt online. Lucrul cu multiple OTA-uri poate contribui la creșterea expunerii online a hotelului și a ocupării generale.Wholesaler Wholsaler-ul este o companie de distribuție care practic ofera prețuri garantate (cumpărând nopți de cazare) și le vinde către OTA și agențiile de turism. În timp ce un wholesaler poate ajuta un hotel să atingă o ocupație completă, venitul pe cameră disponibilă (RevPAR) prin acest canal de distribuție este mai mic decât în alte canale (tarifele fiind negociate pentru cumpărarea în avans).

Explicația termenilor tehnologici:

Central reservation system (CRS) Un sistem central de rezervare, denumit și CRS, este tehnologia pentru gestionarea și organizarea inventarului și a disponibilității hotelului, precum și pentru deschiderea, închiderea și prelucrarea rezervărilor.Channel manager Channel manager-ul permite hotelierului să gestioneze rapid și eficient tarifele camerelor, disponibilitatea și restricțiile în toate canalele de distribuție online conectate. Acesta poate ajuta hotelierul să se asigure, de exemplu, că proprietatea nu este niciodată suprarezervată.Connectivity provider Nu este tehnic, ci mai degrabă un furnizor de servicii, un furnizor de conectivitate care permite hotelierilor să capteze rezervări directe online oferind tehnologii (cum ar fi un channel manager sau un motor de rezervare, care poate fi personalizat și marcat cu sigla hotelului) conectate online la canale de publicitate, cum ar fi site-uri de metasearch. Lucrând cu un furnizor de conectivitate vă poate ajuta să vă reduceți costurile de distribuție și, prin urmare, să-și mărească veniturile.Customer relationship management (CRM) Un sistem CRM este o tehnologie care ajută hotelul să gestioneze, să urmărească și să-și dezvolte relațiile cu oaspeții săi. Software-ul CRM colectează informațiile clienților și le găzduiește într-o singură bază de date, astfel încât să poată fi ușor accesată și utilizată pentru a îmbunătăți experiența oaspeților și activitățile de marketing online.Hotelierii găsesc soluții CRM extrem de utile în gestionarea reputației online, de exemplu.Hotel profile În distribuția online, profilul hotelului pe metasearch este din ce în ce mai valoros. Cu descrierea, detaliile, imaginile, reputația, disponibilitatea și tarifele hotelului, profilul hotelului prezintă și promovează hotelul către o audiență online tot mai mare de solicitanți.Cine controlează conținutul unui profil al hotelului? În mod ideal, proprietarul sau managerul hotelului. Acestea sunt cei care știu cel mai bine hotelul lor și pot adăuga cu ușurință un profil de hotel pentru proprietatea lor.Internet booking engine (IBE) O aplicație care facilitează procesul de rezervare online, un motor de rezervare (IBE) este ceea ce permite hotelierilor să efectueze rezervări directe online, în special prin intermediul metasearch -ul de marketing. Creșterea rezervărilor hoteliere online se datorează, în parte, numărului tot mai mare de hoteluri cu propriile IBE sau unul furnizat de un furnizor de conectivitate, ambele oferind și încurajând rezervările directe.Website Site-ul oficial al unui hotel ilustrează călătorilor la ce fel de experiență se pot aștepta dacă își rezervă un sejur – și ce beneficii vor primi dacă vor rezerva direct. În mod ideal, site-ul oficial al hotelului va avea, de asemenea, un motor de rezervare optimizat, astfel încât să sprijine fără probleme rezervarea directă. Pentru a înțelege modul în care un website al hotelului poate fi optimizat pentru a face rezervări directe, iată un exemplu de site: http://www.caprocat.com/en/index/another-world-luxury-hotel-mallorca.html.

Metasearch marketing platform Metasearch marketing este un instrument care permite hotelierilor să preia controlul profilurilor lor de hotel pe măsură ce apar pe site-urile de metasearch și să le optimizeze pentru a avea o vizibilitate mai mare și un potențial de rezervare. Noi recomandăm platforma: Trivago, pentru că ajută hotelierii să construiască profilul unic al hotelului și să îl conecteze la milioane de călători pe 55 de site-uri internaționale.Property management system (PMS) Coloana vertebrală operațională a unui hotel, a unui sistem de administrare a proprietății este PMS -ul care permite hotelierilor să simplifice și să eficientizeze toate activitățile zilnice de la check-in la check-out, housekeeping și facturare. Un bun sistem de management al proprietății va fi bazat în cloud și va include tehnologii hoteliere suplimentare, cum ar fi un channel manager și un motor de rezervare.Rate shopper Vă permite să stabiliți strategii tarifare competitive, agile și profitabile, monitorizând tarifele camerelor concurenților, urmărind fluctuațiile cererii de pe piață și anticipând evenimentele locale care pot genera creșterea profitului. Un rate shopper complet vă acordă acces pentru a vedea prețurile de la sute de site-uri de rezervare, inclusiv prețurile camerelor proprii ale hotelului listate pe toate canalele de distribuție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.