Campaniile de marketing bine executate, conduse de agenți de marketing agili, păstrează departamentele eficiente, performante și aproape de clienți. Ce OCP sau CEO nu ar vrea asta? Eu îmi doresc campanii care pot fi optimizate în permanență și conectate la celelalte departamente. Pentru mine este important ca echipa mea de marketing să integreze campania de marketing ca mijloc de a comunica inovația într-un mod consistent clienților de pretutindeni. De ce solicit campanii de marketing agile și adaptabile? ✔ Performața – Știm cu toții că fiecare marketer CMO și departament de marketing sunt supuși unei presiuni intense de a performa. Ei trebuie să găsească modalități noi și diferite de a deveni mai eficienți și mai agili, pentru a satisface cerințele clienților și a organizărilor interne. Toate acestea necesită un nivel special de disciplină și expertiză. ✔ Conținutul unic – Noi avem o strategie de marketing dedicată conținutului. Având o campanie integrată, cu o personalitate foarte specifică, obiectivele pieței și obiectivele de performanță ajută la atingerea targetului. ✔Experiența clientului – Pe măsură ce rolul marketingului evoluează, o campanie integrată oferă o experiență mai bună clienților. Este ideal să optăm pentru o campanie de marketing care să fie adaptabilă și flexibilă în funcție de oportunitățile care apar în piață. Deci, hai să vorbim despre construirea unei campanii eficiente de marketing: •Clientul este regele. Fiecare companie de orice dimensiune trebuie să-și înțeleagă clienții. Evoluția și adaptabilitatea personalului dvs. sunt esențiale pentru a avea succes. • Segmentul de piață. Cine sunt clienții tăi? Sunt persoane fizice sau companii? • Conținut inteligent. Conținutul unic și smart este extrem de important și apreciat de către clienții dumneavoastră.COPE – Create once, promote everywhere – Odată ce aveți conținut inteligent, este timpul să îl testați pe piață. Nu recomand să intrați într-o bătălie fără sfârșit, de a crea tot mai mult conținut pentru fiecare canal de marketing diferit. Ceea ce am învățat a fost că majoritatea conținutului nu a fost performant. De cele mai multe ori a fost irelevant pentru ceea ce se întâmpla în întreaga afacere, iar banii au fost irosiți. Aici intră în joc marketingul agil. Concentrându-se pe o singură bucată de conținut cu mesaje coerente, marketerii se pot concentra pentru a găsi ceea ce contează cu adevărat în piață.Campaniile integrate ajută echipele de marketing să construiască seturi de competențe agile și să adopte o abordare agilă.