Când ne dorim să îmbunătățim campaniile de metasearch, este bine să avem mai multe strategii în ceea ce privește PPC. Cu toate acestea, există și alți factori adiționali, care consumă timp – cum ar fi dacă un landing page este sau nu optimizat pe diferite tipuri de dispozitive pentru a ajuta clienții să rezerve mai ușor.
Una dintre tendințele din 2017 în metasearch, au fost rezervările asistate – venire direct din metasearch, care au ajutat atât hotelierilor, cât și OTA-urilor, care nu au cele mai bune landing page-uri și booking experience, să își atingă targeturile.
Rezervările asistate (Book on Google, Express Booking și Instant Book) – sunt procesate direct pe site-ul de metasearch. În timp ce fiecare site de metasearch are propriile reguli legate de sistemul de rezervare, sper că această postare va oferi o imagine de ansamblu concisă a lucrurilor pe care trebuie să le luați în considerare atunci când decideți că rezervările asistate sunt cea mai bună opțiune pentru campania dvs. de metasearch.
Beneficiile rezervărilor asistate Pentru campaniile care au o rată de conversie slabă sau care nu au o experiență de rezervare optimizată, rezervările asistate oferă o experiență uniformă pentru utilizator. Acest lucru poate veni cu avantajul suplimentar al unui potențial impuls CVR.
Această creștere poate fi observată mai ales pe telefonul mobil, unde multe site-uri pot pierde rezervările prin faptul că nu au experiență optimizată pentru dispozitive mobile. Experiența facilității de rezervare poate, de asemenea, să îmbunătățească ratele de conversie pentru site-urile cu landing page-uri slab concepute. De luat în seamă că dacă aveți site-ul bine pregătit pe mobil și cu landing page-uri bine setate este posibil să nu vedeți o schimbare majoră, dar dacă rata conversiei este mică pe mobil, rezervările asistate ar putea fi o soluție la această problemă.
Un alt beneficiu direct al rezervărilor asistate este suportul lingvistic și valutar. Dacă sunteți interesat să vă promovați hotelul în destinații internaționale, dar nu aveți suportul lingvistic sau valutar pe site-ul dvs. direct, metasearchul poate genera oportunități suplimentare.
Unul dintre motivele pentru care este bine să fiți prezenți pe site-urile de metasearch, este obținerea traficului suplimentar pe site-ul dvs. de brand. În felul acesta, clienții potențiali au posibilitatea de a face alte rezervări sau de a fi redirecționați în viitor.