Recenziile oaspeților și prezența pe rețelele social media adaugă o valoare mare strategiei de marketing a hotelului. Gestionate în mod eficient, pot crește profitul proprietății dvs.
Un raport al Universității Cornell a identificat faptul că un hotel are potențialul de a-și majora veniturile cu 11,2%, continuând să mențină aceeași ocupanță și aceeași cotă de piață, pur și simplu gestionând corect recenziile oaspeților.
Urmați aceste zece reguli pentru a îmbunătăți veniturile pentru proprietatea dvs.:
REGULA 1: Prezența pe social media
Este deosebit de important să aveți o prezență activă pe social media; acest lucru vă oferă ancore suplimentare pentru motoarele de căutare și de asemenea le oferă oaspeților și clienților fideli șansa de a se conecta cu proprietatea dvs.
REGULA 2: Citește recenziile!
Nu te ascunde! Trebuie să fii conștient de ceea ce spun oaspeții tăi despre tine. Este imposibil ca totul să fie dulceață și bucurie, dar gestionând datele potrivite, vei începe să optimizezi modul în care aceste recenzii funcționează în favoarea ta. Studiile arată că 55% din persoanele care sunt interesate de călătorii, sunt influențate de recenziile lăsate de oaspeți. Acesta este un aspect important al oricărui hotelier.
REGULA 3: Interacționează cu oaspeții tăi, nu ignora comentariile!
Feedback-ul lăsat de oaspeții tăi, este important. TripAdvisor a constatat că un răspuns poate crește angajamentul cu 17%. DEMOSTREAZĂ-LE oaspeților și viitorilor oaspeți că îi asculți și că acționezi în consecință.
REGULA 4: Înțelege ce îți doresc oaspeții tăi.
O recenzie negativă nu înseamnă că hotelul tău va suferi, ceea ce este important este să înțelegi modul în care toate recenziile influențează scorul tău general. Acesta este locul în care datele sunt esențiale. Rapoartele bazate pe diferite criterii, cum ar fi recepția, facilitățile, restaurantul, camerele etc., sunt extrem de importante pentru a înțelege nevoia oaspeților.
REGULA 5: Monitorizează paginile de social media.
Social media nu este o stradă cu sens unic, nu poți să ai pagini și să ignori ceea ce este postat sau spus de clienții tăi. Deci, este important să te asiguri că datele sunt actualizate și că monitorizezi tot ce se întâmplă pe paginile oficiale ale proprietății, pe platforme de tip: Facebook, Twitter, YouTube, etc.
REGULA 6: Monitorizează eficiența campaniilor de marketing .
Un Newsletter, un videoclip YouTube, un post Facebook ads pot crea conversii care pot fi urmărite. ROI -ul este important ca tu să știi dacă investiția departamentului de marketing este profitabilă.Nu uita că paginile de Social Media și recenziile sunt cartea ta de vizită. Într-un studiu PhoCusWright, 62% dintre participanți au declarat că răspunsul hotelului la recenzii, le-a influențat rezervarea la acel hotel.
Un Newsletter, un videoclip YouTube, un post Facebook ads pot crea conversii care pot fi urmărite. ROI -ul este important ca tu să știi dacă investiția departamentului de marketing este profitabilă.Nu uita că paginile de Social Media și recenziile sunt cartea ta de vizită. Într-un studiu PhoCusWright, 62% dintre participanți au declarat că răspunsul hotelului la recenzii, le-a influențat rezervarea la acel hotel.