3 automatizări care te ajută în dezvoltarea afacerii

Trăim într-o lume în continuă dezvoltare. O lume în care smartphone-urile au depășit încă din 2014, numărul oamenilor. O lume în care clienții ce utilizează smartphone-urile iau decizii rapide de cumpărare. Progresele digitale sunt în continuă creștere în întreaga industrie. Pentru a face față acestor schimbări, companiile trebuie să poată acționa rapid în timp ce oferă experiențe personalizate și relevante. Pentru a face față schimbărilor trebuie să introduceți automatizarea. Uitați de completarea XLS-urilor, de solicitări de apel telefonic și de Net Promoter Score, făcute manual. Datorită automatizării vânzărilor, automatizării marketingului și soluțiilor de automatizare robotică, companiile se pot adapta cu ușurință la schimbările seismice în așteptările clienților. Pentru a profita din plin de aceste tehnologii, companiile trebuie să înțeleagă modul în care funcționează și beneficiile pe care le oferă.
Să vorbim despre automatizare:
1. Automatizarea vânzărilor – Instrumentele de automatizare a vânzărilor utilizează analize predictive și decizii automate pentru a recomanda cele mai bune acțiuni pe care le poate face departamentul de vânzări la momentul potrivit. De exemplu, într-o situație de reînnoire a contractului, un instrument de automatizare a vânzărilor bazat pe inteligența artificială poate identifica o combinație de acțiuni relevante, cum ar fi programarea unei întâlniri sau furnizarea unei anumite părți de garanție a produsului. Rezultatul? Datorită automatizării, echipele de vânzări pot avea un răspuns proactiv la un moment dat în ciclul vânzărilor, care este mai probabil să încheie o tranzacție. Nu e de mirare că 65% dintre companii utilizează instrumente de automatizare a vânzărilor pentru implicarea clienților, iar 71% intenționează să adauge sau să investească în tehnologia respectivă în următorii doi ani, potrivit unui sondaj Pegasys.
2. Automatizarea marketingului – Instrumentele de automatizare ale marketingului ghidează în mod activ departamentul de marketing cu recomandări privind cele mai relevante acțiuni, oferte și conținut pentru a le oferi clienților. Prin automatizarea sarcinilor manuale consumatoare de timp, cum ar fi atribuirea de lead-uri, segmentarea lor, instrumentele de automatizare ale marketingului ajută departamentul să se concentreze asupra sarcinilor importante, cum ar fi construirea de campanii direcționate.
3. Chatbots – Software-ul de automatizare ce preia sarcinile și procesele de relații cu clienții, care erau în general executate de oameni. Luați în considerare, de exemplu, un reprezentant al departamentului de relații cu clienții care petrece multe ore pe zi actualizând modificările adresei clienților sau procesând solicitările lor. Prin automatizarea acestor procese standard, se elimină activitățile consumatoare de timp pentru agenții din departamentul de relații cu clienții, iar prelucrarea rapidă a acestor sarcini contribuie la o experiență mai bună a clienților.
Dar chiar și aceste soluții inovatoare de automatizare necesită cele mai bune proceduri. Iată trei modalități prin care puteți atinge succesul eforturilor de automatizare:
Permiteți preluarea de către oameni: nu toate problemele pot fi rezolvate prin automatizare. Din acest motiv, este esențial să existe vizibilitate umană în deciziile conduse de inteligența artificială.
Măsurarea corectă a datelor: soluțiile de automatizare a vânzărilor și a marketingului nu sunt eficiente, dacă nu sunt setate corect. În același timp este afectată capacitatea de a recomanda cu acuratețe următorii pași.
Educați-vă: deși automatizarea este responsabilă în primul rând de funcțiile back-office, echipele de vânzări și de marketing trebuie să aibă timp să cunoască software-ul de automatizare și caracteristicile sale.
Oferind informații în timp real și automatizând procesele de zi cu zi, soluțiile de vânzări, marketing și automatizare, pot ajuta companiile să se conecteze mai bine cu clienții și să răspundă schimbărilor. Dar pentru a beneficia de automatizare, oamenii trebuie să facă parte din învățare și să aplice cele mai bune practici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.